Powik┼éania zwi─ůzane z powi─Ökszaniem ust

Powik┼éania zwi─ůzane z powi─Ökszaniem ust

Postby spencer » 24 Apr 2012, 18:31

Moja starsza siostra rok temu zdecydowa┼éa si─Ö na filler, a dok┼éadnie Perlane. Niestety po wstrzykni─Öciu wype┼éniacza pojawi┼éy si─Ö niepokoj─ůce guzki. Po jakim┼Ť czasie, ju┼╝ nie pami─Ötam ile to by┼éo dni, guzki znikn─Ö┼éy, ale pami─Ötam co wtedy prze┼╝ywa┼éa i jak by┼éa przera┼╝ona. P├│┼║niej, na szcz─Ö┼Ťcie nie ┼╝a┼éowa┼éa swojej decyzji, ale ja, chocia┼╝ zwykle chodz─Ö w jej ┼Ťlady i chcia┼éam zdublowa─ç pomys┼é z powi─Ökszaniem ust, zniech─Öci┼éam si─Ö na dobre.
User avatar
spencer
 
Posts: 16
Joined: 24 Apr 2012, 17:39

Re: Powik┼éania zwi─ůzane z powi─Ökszaniem ust

Postby joanna » 24 Apr 2012, 20:54

A takie guzki to normalna reakcja na wype┼éniacze? Ogl─ůda┼é twoj─ů siostr─Ö lekarz, kiedy to si─Ö pojawi┼éo?
joanna
 
Posts: 123
Joined: 07 Sep 2011, 21:17

Re: Powik┼éania zwi─ůzane z powi─Ökszaniem ust

Postby bukiet » 30 Jun 2014, 09:35

jednym z powik┼éa┼ä jest przed wszystkim to, ┼╝e wiele dziewczyn kt├│re znam wygl─ůdaj─ů gorzej ni┼╝ przed zabiegiem, dotyczy to r├│wnie┼╝ niet├│rych celebrytek
bukiet
 
Posts: 7
Joined: 30 Jun 2014, 08:57


Return to ÔÇť%sÔÇŁ Powik┼éania lub problemy


cron

Valid XHTML 1.0 Strict