Powikłania związane z powiększaniem ust

Awatar użytkownika
spencer
Posty: 16
Rejestracja: 24 kwie 2012, 17:39

Powikłania związane z powiększaniem ust

Postautor: spencer » 24 kwie 2012, 18:31

Moja starsza siostra rok temu zdecydowała się na filler, a dokładnie Perlane. Niestety po wstrzyknięciu wypełniacza pojawiły się niepokojące guzki. Po jakimś czasie, już nie pamiętam ile to było dni, guzki zniknęły, ale pamiętam co wtedy przeżywała i jak była przerażona. Później, na szczęście nie żałowała swojej decyzji, ale ja, chociaż zwykle chodzę w jej ślady i chciałam zdublować pomysł z powiększaniem ust, zniechęciłam się na dobre.

joanna
Posty: 123
Rejestracja: 07 wrz 2011, 21:17

Re: Powikłania związane z powiększaniem ust

Postautor: joanna » 24 kwie 2012, 20:54

A takie guzki to normalna reakcja na wypełniacze? Oglądał twoją siostrę lekarz, kiedy to się pojawiło?

bukiet
Posty: 7
Rejestracja: 30 cze 2014, 08:57

Re: Powikłania związane z powiększaniem ust

Postautor: bukiet » 30 cze 2014, 09:35

jednym z powikłań jest przed wszystkim to, że wiele dziewczyn które znam wyglądają gorzej niż przed zabiegiem, dotyczy to również nietórych celebrytek


Wróć do „Powikłania lub problemy”